Odnośniki
- Index
- Ken Follett - Uciekinier, ◕ EBOOK, FOLLETT Ken(1),
- Ken Follett - Tajemnicze studio, ◕ EBOOK, FOLLETT Ken(1),
- Ken Follett - Niezwykła para, ◕ EBOOK, FOLLETT Ken(1),
- Ken Follett - Kryptonim Kawki, ◕ EBOOK, FOLLETT Ken(1),
- Ken Follett - Pod ulicami Nicei, ◕ EBOOK, FOLLETT Ken(1),
- Ken McClure - Spirala pandory, ◕ EBOOK, Ken McClure
- King Stephen - Nocna zmiana, ebook, King Stephen
- King Stephen - Mroczna wieza 01 - Roland, ebook, King Stephen
- King Stephen - Mroczna Wieza 03 - Ziemie jałowe, ebook, King Stephen
- King-Uciekinier, ebook, King Stephen
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- julkajk.xlx.pl
Kamasutra, Ebook
[ Pobierz całość w formacie PDF ]Uwodzenie, Podrywanie, Uwodzenie Kobiet, Podrywanie Kobiet, Podrywa, Jak poderwaæ kobietê, Jak poderwac kobiete, Pozycje Miłosne
Kamasutra
Autor: Administrator
27.08.2006.
Zmieniony 09.02.2007.
KAMASUTRA
Kamasutra - to azjatycka sztuka kochania gdzie pieszczoty s± istotnym elementem satysfakcji i wiêzi
partnerskiej. Pieszczoty s± sztuk±, wymagaj± bowiem spontaniczno¶ci, naturalno¶ci i autentyzmu. Nie
mog± byæ rutynowym przyzwyczajeniem, stereotypowym powtarzaniem tych samych gestów, dotyków.
W nich wyra¿a siê fascynacja i uczuciowo¶æ, postawa wobec drugiej osoby, wra¿liwo¶æ i subtelno¶æ uczuæ.
Dla wielu udanych zwi±zków pieszczoty potrafi± byæ wa¿niejszym elementem ars amandi ani¿eli sam
stosunek seksualny. Mylnie siê uwa¿a, i¿ celem pieszczot jest tylko wyzwolenie podniecenia seksualnego,
ułatwienie w osi±ganiu orgazmu, przygotowanie do orgazmu. Wprawdzie słu¿± tym wszystkim celom, ale
maj± znacznie szersze i bogate znaczenie dla wiêzi erotycznej miêdzy partnerami. Pieszczoty s±
szczególnie istotne dla seksualno¶ci kobiecej, które jest bardzo wra¿liwa na nastrojowo¶æ, bogactwo
doznañ dotykowych i innych, zwłaszcza słów. Obecne przemiany obyczajowo¶ci i ról seksualnych
sprawiły, i¿ równie¿ coraz wiêcej mê¿czyzn jest wra¿liwych na doznawanie pieszczot, odczuwa ich
potrzebê. tradycyjne podziały na bierne kobiety i aktywnych mê¿czyzn nale¿± ju¿ do przeszło¶ci. Udana
wiê¼ partnerska zakłada wzajemno¶æ w wymianie pieszczot dostosowanych do potrzeb i oczekiwañ
obojga partnerów. Umiejêtno¶æ bycia razem i obdarowywania siebie pieszczotami niezale¿nie od
współ¿ycia seksualnego jest jednym z podstawowych fundamentów ars amandi. W sztuce pieszczot
wzajemna fascynacja z widzenia siebie, ¶wiadomo¶æ daru ciała drugiej osoby, jej nago¶æ, czêsto sprzyja
poczuciu jedno¶ci odmiennej natury psychoseksualnej kobieco¶ci-mêsko¶ci. Miło¶æ przezwyciê¿a poczucie
wstydu, tej naturalnej bariery integralno¶ci naszego EGO. Ciało drugiej osoby wyzwala podziw, poczucie
tajemniczo¶ci, wzajemnego dopełniania, jedno¶ci. W ars amandi wa¿na jest umiejêtno¶æ ekspozycji
atrakcyjno¶ci ciała, w jednych przypadkach wystarcza sama jego nago¶æ, w innych odpowiedni ubiór.
Uło¿enie ciała równie¿ nie jest bez znaczenia. Sztuka ta wymaga improwizacji, wyczucia. Pocałunek
równie¿ jest sztuk±. Wiele jest rodzajów pocałunków: delikatne muskanie warg, dotykanie jêzyka,
głêbokie wprowadzanie jêzyka do ust partnera (buziak andaluzyjski) itp. Dla wielu kobiet pocałunek jest
najsilniej działaj±c± pieszczot±. Pocałunek potrafi odtwarzaæ przebieg całej gry miłosnej, zapowiada jej
przebieg. Pozycje - pozycja klasyczna oraz jej odmiany s± najbardziej popularne w ars amandi kultur
Zachodu. Wynika to z ró¿nych przyczyn: wpływów chrze¶cijañstwa nieufnych wobec zró¿nicowanych
pozycji jako wyrazu wyrafinowania i nieczysto¶ci, dominacji mê¿czyzny nad kobiet±, potrzeby bierno¶ci i
doznawania opieki ze strony kobiety, przekonania, i¿ ta pozycja najbardziej sprzyja zapłodnieniu (co nie
jest prawd±). Obecnie nadal jest popularna, ale z innych wzglêdów: dla wielu kobiet daje poczucie
pełnego zjednoczenia, poszerzenia obszaru bezpo¶redniego dotyku, przyjemno¶ci wynikaj±cej z uczucia
słodkiego ciê¿aru partnera na sobie. Nadal te¿ wielu kobietom odpowiada potrzeba przewagi aktywno¶ci
mê¿czyzny i pewnego wyrazu jego dominacji, opiekuñczo¶ci. Pozycja ta sprzyja wykonywaniu ruchów
podłu¿nych w pochwie w linii prostej z jednoczesnym pobudzaniem obszaru łechtaczki trzonem członka.
Lekkie zgiêcie nóg w kolanach sprzyja głêbszej immisji. Wielu kobietom odpowiada równie¿ w tej pozycji
odczuwanie dotykania worka mosznowego na sromie poni¿ej pochwy, przyjemnego uderzenia. Pozycje
klasyczne nadal pozostaj± popularn± form± ars amandi. Pozycja klasyczna. Kobieta le¿y na plecach, a
partner jest pochylony nad ni±. Oboje s± zwróceni twarzami do siebie. bod¼ce dotykowe z pochwy i
członka s± przeciêtnie silne. Lepiej pobudzana jest przednia ¶ciana pochwy. Łechtaczka jest słabo
dra¿niona. Pozycja sprzyja pieszczeniu kobiety, zjednoczeniu ciał, opiekuñczemu objêciu głowy partnerki.
Dla wielu kobiet jest cenna ze wzglêdu na oczekiwany kontakt całego ciała, uczucie ciê¿aru mê¿czyzny na
sobie. Wyra¿a tradycyjny podział ról - dominacjê mê¿czyzny i uległo¶æ kobiety. Trzeba przyznaæ, i¿ wielu
osobom dlatego wła¶nie odpowiada. Pozycja 1. Partnerka lekko unosi nogi i zgina je w kolanach.
Zwiêksza siê wówczas zakres pobudzania pochwy, ułatwione jest zapłodnienie. Dra¿nienie łechtaczki jest
nieco silniejsze. Pozycja ułatwia ruchy frykcyjne oraz ruchy miednic±. Pozycja 2. partnerka przesuwa
nogi na ramiona partnera. Immisja członka jest głêboka, co jest przydatne w maksymalnej wra¿liwo¶ci
sklepienia pochwy (tzw. kobiety głêbokie) lub przy krótkim członku. Zwiêksza zdolno¶æ zapłodnienia.
Umo¿liwia aktywno¶æ mê¿czy¼nie oraz bierno¶æ kobiecie. Pozycja 3. Uda partnerki s± miêdzy udami
partnera. Le¿± płasko. Pozycja jest korzystna przy długim członku, czê¶ciowo bowiem pozostaje on
miêdzy udami. Przydatna jest równie¿ przy słabych wzwodach, gdy¿ wszechstronny ucisk na członek
poprawia ukrwienie. Zwiêkszone jest dra¿nienie łechtaczki. Nie jest wskazana przy krótkim członku.
Pozycja 4. Partnerki le¿y na plecach, partner unosi siê na rêkach. Pozycja lubiana przez mê¿czyzn
ceni±cych bod¼ce wzrokowe przy wchodzeniu do pochwy. Pozycja klasyczna odwrotna. Partnerka le¿y na
mê¿czy¼nie. Mê¿czyzna le¿y na plecach. Ułatwia aktywno¶æ kobiecie, która mo¿e swobodnie poruszaæ
miednic± w ró¿nych kierunkach i dra¿ni łechtaczkê przez pocieranie. Czêsto stosowana w zwi±zkach, w
których nie jest wskazana aktywno¶æ partnera. Lubiana przez partnerów zwi±zku, w którym istnieje
odwrócenie tradycyjnych ról płciowych. Pozycja le¿±ca tylna. partnerka le¿y na brzuchu, a partner
Kreator PDF
Utworzono 31 May, 2008, 18:02
Uwodzenie, Podrywanie, Uwodzenie Kobiet, Podrywanie Kobiet, Podrywa, Jak poderwaæ kobietê, Jak poderwac kobiete, Pozycje Miłosne
wykonuje ruchy lekko nad ni± uniesiony. Pozycja utrudnia utrzymanie członka w pochwie, który czêsto
wysuwa siê. Bardziej przydatna przy silnym tyłozgiêciu pochwy. Pozycja lubiana przez mê¿czyzn z
fetyszyzmem kobiecych po¶ladków lub ceni±cych harmoniê budowy po¶ladków lub ceni±cych harmoniê
budowy po¶ladków. Utrudnia pieszczoty. W zasadzie mo¿liwa jest tylko aktywno¶æ partnera. Pozycja
boczna przednia. Ułatwia współ¿ycie przy mniejszym wysiłku fizycznym, mo¿liwa jest wiêksza aktywno¶æ
obojga partnerów, wymiana pieszczot. Partnerzy mog± mocno do siebie przylegaæ, mo¿e te¿ partnerka
górne udo przenie¶æ na udo partnera. Wskazana w pierwszym okresie ci±¿y, zmniejsza bowiem ucisk na
brzuch. W pozycji tej, przy zł±czonych udach partnerki, jej ruchy ułatwiaj± utrzymanie wytrysku, mo¿liwe
jest równie¿ lepsze ¶ci±gniêcie napletka. Pozycja boczna tylna. Partnerzy le¿± na boku, kobieta tyłem do
mê¿czyzny, odchylona od niego, ze zgiêtymi kolanami. Stopieñ jej odchylenia reguluje głêboko¶æ immisji;
im bardziej jest odchylona, tym głêbsza immisja. Pozycja ta pozwala na aktywno¶æ obojgu. Korzystna
przy orgazmie mieszanym lub łechtaczkowym, umo¿liwia bowiem dobre rêczne pobudzanie łechtaczki
przy jednoczesnym dra¿nieniu członkiem przedniej ¶ciany pochwy. Pozycja na je¼d¼ca. Partner le¿y na
plecach, a partnerka siedzi na nim. Pozycja obecnie bardzo popularna, lubiana przez partnerów
oczekuj±cych pieszczot i bod¼ców wzrokowych, których dostarcza zgrabne w tej pozycji figura kobiety
(ona sama musi byæ raczej szczupła). Umo¿liwia aktywno¶æ kobiecie, która mo¿e wykonywaæ ruchy
miednic± we wszystkich kierunkach. Immisja członka jest głêboka i dra¿nienie mo¿e obejmowaæ
wszystkie ¶ciany pochwy. Przydatna dla kobiet z orgazmem pochwowym i dla mê¿czyzn z zaburzeniami
erekcji, osłabionych. Pozycja nale¿y do najbardziej podniecaj±cych, przez wszechstronn± zmysłow±
stymulacjê, zwłaszcza wzrokow±. Zalecana przez seksuologów do leczenia impotencji i anorgazmii.
Pozycja ginekologiczna. Partnerka le¿y na podwy¿szeniu (tapczan, niski stół) z szeroko rozwartymi
udami, a partner klêczy lub stoi miêdzy jej udami. Pozycja zalecana przez seksuologów w przypadkach
zaburzeñ wzwodu, umo¿liwia bowiem wprowadzenie członka do pochwy nawet w stanie małego wzwodu
przy pomaganiu sobie rêk±. Przydatna równie¿ dla mê¿czyzn zaczynaj±cych współ¿ycie seksualne,
ułatwia bowiem immisjê, oswaja z budow± kobiety i pozwala delikatnie wprowadziæ członek do pochwy.
Inaczej mówi±c jest to pozycja terapeutyczna. Przez kobiety jest ona mało lubiana, utrudnia bowiem
pieszczoty, czêsto jest te¿ odbierana jako ¿enuj±ca. Pozycja od tyłu (kolankowo-łokciowa). Kobieta
klêczy, a partner wprowadza członek od tyłu, trzymaj±c partnerkê rêkami za biodra. Ułatwia aktywno¶æ
mê¿czy¼nie. Przydatna do pobudzania łechtaczki, sprzyja zaj¶ciu w ci±¿ê. Obecnie rzadziej stosowana,
ma bowiem mało walorów erotycznych. Była czê¶ciej spotykana w kulturach antycznych, agrarnych
(na¶ladownictwo ¶wiata przyrody). Pozycja siedz±ca przednia. Partner siedzi na krze¶le, a partnerka na
nim, twarzami do siebie. Immisja członka jest głêboka. Pozycja sprzyja pocieraniu łechtaczki. Ułatwia
przytulenie. Zakres ruchów jest ograniczony. Pozycja stosowana najczê¶ciej w przypadku du¿ej ró¿nicy
wzrostu miêdzy partnerami (wysoki mê¿czyzna, niska kobieta). Pozycja stoj±ca. Pozycja ta ułatwia
dra¿nienie łechtaczki i ¿ołêdzi członka. Przydatna jest u partnerów podobnych wzrostem. Spotykana
czê¶ciej w przypadkach braku odpowiednich warunków do współ¿ycia. Immisja płytka. Pozycja stoj±ca
bardziej jest ceniona przez mê¿czyzn ni¿ ich partnerki, daje bowiem specyficzne bod¼ce wzrokowe,
mo¿liwo¶æ szybkiego kontaktu seksualnego. Kobiety wybieraj± tê pozycjê w zasadzie wówczas, gdy
odpowiada ich budowie pochwy, uczuciowo natomiast jest ona mało przez nie ceniona. Trzeba przy okazji
wspomnieæ, i¿ w przypadku powy¿szych pozycji do¶æ czêsto istnieje subiektywne poczucie panowania lub
bycia zdobywanym u partnerów, a wybór pozycji przez drug± osobê bywa oceniany jako postawa wobec
własnej osoby, np. wyraz szacunku lub jego braku. Nie jest to takie irracjonalne, jakby siê zdawało.
Pozycje orientalne ł±cz± siê ze specyficzn± filozofi± ¿ycia seksualnego, wymagaj± niejednokrotnie
długotrwałych æwiczeñ daj±cych wysoki poziom sprawno¶ci fizycznej, mo¿liwo¶ci zjednoczenia,
kontemplacji, mistyki. W wiêkszo¶ci tych pozycji dominuje skupienie, koncentracja, umiejêtno¶æ
prze¿ywania faktu zjednoczenia, a ruchy członka w pochwie bywaj± elementem wtórnym i
niejednokrotnie ograniczonym. Orgazm partnerzy osi±gaj± czêsto bez wykonywania ruchów lub
wykonuj±c ruchy łagodne, w niewielkim zakresie. Wyæwiczenie miê¶ni ciała, oddechu, koncentracji
umo¿liwia partnerom podtrzymywanie stanu podniecenia, erekcji członka i osi±ganie orgazmu w wyniku
długotrwałej ars amandi. Jakkolwiek pozycje orientalne opieraj± siê na innych tradycjach kulturowych,
poznanie ich mo¿e sprzyjaæ nie tylko powiêkszeniu wiedzy o innych tradycjach kultur erotycznych, ale
wzbogacaniu ars amandi. Pozycja wzajemnej adoracji. Partnerzy pozostaj± w zjednoczeniu, bez ruchów
frykcyjnych. Pozycja symbolizuje równe prawa i obowi±zki w osi±ganiu rozkoszy seksualnej, partnerzy
koncentruj± siê i medytuj± o wzajemnym partnerstwie, poprzez odpowiednie uło¿enie r±k i patrzenie
sobie w twarz wyra¿aj± wzajemne poczucie godno¶ci. Pozycja ta jest pocz±tkiem pó¼niejszego uło¿enia
ciała partnerów. W ars amandi Indii rzadko spotykana, jest raczej symbolem ani¿eli realna pozycj±. Jej
obrazy znajduj± siê w ró¿nych ¶wi±tyniach, ta pochodzi z Nepalu. Jedna z tantrycznych pozycji, której
celem jest wymiana energii miêdzy partnerami w wyniku zjednoczenia dłoni, obszaru genitalnego i stóp.
Te trzy powierzchnie dotykowe maja ułatwiæ przepływanie energii ¿eñskiej do mê¿czyzny i odwrotnie.
Przypływ energii od partnera ma, w my¶l tantryzmu, sprzyjaæ długowieczno¶ci, ¿ywotno¶ci. W pozycji tej
partnerzy unikaj± wydatkowania energii w formie orgazmu. Pozycja Słoñca i Ksiê¿yca w tantryzmie.
Słoñcem jest mê¿czyzna, a Ksiê¿ycem kobieta. Pozycja ta słu¿y wzajemnemu przepływowi energii,
Kreator PDF
Utworzono 31 May, 2008, 18:02
Uwodzenie, Podrywanie, Uwodzenie Kobiet, Podrywanie Kobiet, Podrywa, Jak poderwaæ kobietê, Jak poderwac kobiete, Pozycje Miłosne
medytacji, a tak¿e osi±ganiu satysfakcji seksualnej przez partnerów w wyniku jedynie obkurczania
pochwy przez kobietê, co rzecz jasna wi±¿e siê z odpowiednimi uprzednimi æwiczeniami kurczliwo¶ci
miê¶ni okrê¿nych pochwy. Pozycja pełnej pomy¶lno¶ci w tantryzmie. Umo¿liwia sterowanie głêboko¶ci±
immisji, kierunkiem immisji, intensywno¶ci± ruchów frykcyjnych. zalecana partnerom z ró¿nym typem
budowy genitalnej. W przypadku potrzeby głêbokiej immisji partner przysuwa do siebie partnerkê
spoczywaj±c± na jego ramieniu. Jednocze¶nie ten typ objêcia symbolizuje opiekuñczo¶æ mê¿czyzny i
oddanie kobiety. Pozycja Lotosu. Jedna z najbardziej cenionych i popularnych pozycji współ¿ycia w ars
amandi tantryzmu. Partnerzy obejmuj± siê, s± mocno przytuleni do siebie, stosuj± bogate i zró¿nicowane
pieszczoty, pocałunki. Immisja członka jest głêboka i siêga do sklepienia pochwy. Orgazm jest osi±gany
w wyniku obkurczania miê¶ni pochwy przez kobietê lub w wyniku ruchów do przodu i do tyłu w rytmie
łagodnym, lekkim, co pewien czas tylko przyspieszonym
Kreator PDF
Utworzono 31 May, 2008, 18:02
[ Pobierz całość w formacie PDF ]