key turbo 500r z centrala ct1e silownik bramy przesuwnej, napędy

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
INSTRUKCJA INSTALACJI I
OBSŁUGI
SIŁOWNIKA TURBO 500R
Z CENTRALĄ CT1-E
KEY POLSKA SP. Z.O.O
GIERDZIEJEWSKIEGO 7 LOK 12 tel: 022 397 79 99
02-495 WARSZAWA URSUS faks: 022 397 79 98
WWW.KEY-POLSKA.PL
SPIS TREŚCI
MONTAŻ NAPĘDU................................................................................................ ...................4
SCHEMAT INSTALACYJNY................................................................................................4
MONTAŻ PODSTAWY..........................................................................................................4
MONTAŻ SIŁOWNIKA.........................................................................................................4
MONTAŻ LISTWY ZĘBATEJ................................................................................................5
MONTAŻ WYŁĄCZNIKÓW KRAŃCOWYCH...................................................................6
PODŁĄCZENIE CENTRALI STERUJĄCEJ.........................................................................7
PODŁĄCZENIE AKCESORIÓW...........................................................................................7
PODŁĄCZENIE DODATKOWYCH PRZYCISKÓW STERUJĄCYCH..............................7
USTAWIENIE FUNKCJI DODATKOWYCH (DIP SWITCH).............................................7
PIERWSZE URUCHOMIENIE........................................................................ ..........................8
URUCHOMIENIE NAPĘDU..................................................................................................8
PROGRAMOWANIE PILOTÓW: .........................................................................................8
STANDARDOWE ZAPAMIĘTYWANIE KODU ............................................................8
USUWANIE KODU POJEDYNCZYCH PILOTÓW .......................................................8
PROGRAMOWANIE PILOTÓW BEZ INGERENCJI W CENTRALĘ...........................9
USTAWIENIA DODATKOWE................................................................................. ...................9
ZALECENIA KOŃCOWE............................................................................... ...........................9
OPIS TYPOWYCH USTEREK.................................................................................. ..............10
KONSERWACJA ........................................................................................................ ............11
LISTA CZĘŚCI.................................................................................................. ......................12
FORMULARZ ZGŁOSZENIA USTERKI..................................................................... .............13
Gratulujemy Państwu dokonania doskonałego wyboru.
Przed rozpoczęciem instalacji należy bezwzględnie zapoznać się z niniejszą instrukcją.
Została ona opracowana wyłącznie dla autoryzowanych firm instalatorskich posiadających
niezbędne uprawnienia i certyfikaty.
Aby zapewnić bezpieczeństwo operatora i zabezpieczyć części urządzenia przed
uszkodzeniem, podczas instalacji urządzenie musi być wyłączone od wszelkich źródeł
zasilania, w tym od źródła niskiego napięcia (230V-115V) i źródła bardzo niskiego napięcia
(24V). Centrala musi także zostać odłączona od źródła zasilania podczas montażu karty
radiowej. Kable zasilające zaleca się umieścić z dala od kabli sterowania.
Na potrzeby kabli zasilających, linii zasilania silnika, migających świateł/oświetlenia
dodatkowego, zamka elektrycznego, stosować należy przewody o minimalnym przekroju 1,5
mm
2
; na potrzeby zasilania urządzeń wspomagających, sterowników bezpieczeństwa i
przycisków, stosować należy kable o minimalnym przekroju 0,5mm
2
. W przypadku, gdy kable
sterujące są bardzo długie (ponad 30 metrów) zalecamy odseparowanie ich przy użyciu
przekaźnika w samej centralce sterującej.
W przypadku przepalenia się bezpiecznika, po usunięciu przyczyny awarii, wymień
przepalony bezpiecznik na nowy o takich samych parametrach technicznych.
Jeśli jakiekolwiek zabezpieczenie nie zostanie zainstalowane, połącz odpowiednie
zaciski ze wspólnym zaciskiem centrali sterującej przy użyciu mostka zwierającego (jumpera).
Wszystkie zaciski N.C. sprzężone z tym samym wejściem muszą zostać podłączone
szeregowo (FOTO, STOP).
Wszystkie zaciski N.O. sprzężone z tym samym wejściem muszą zostać podłączone
równolegle (przycisk krok po kroku).
Dane techniczne CT1 E
Zasilanie główne
230 V AC, 50-60 Hz
Zasilanie akcesoriów
24 V AC, 300 mA
Czas pracy
2-60”
Czas przerwy
2-180”
Temperatura pracy
-20°C / +70°C
Pobór mocy
300 W
Pobór prądu
1,3A
Kondensator
14µF
Klasa ochrony IP44
Max prędkość przesuwu 0,16 m/s
Max waga bramy
400kg
Zabezpieczenie termiczne 150
o
C
Sprawność
30%
Waga
12,20 kg
MONTAŻ NAPĘDU
SCHEMAT INSTALACYJNY
MONTAŻ PODSTAWY
Montaż podstawy siłownika zaczynamy od przygotowania stabilnego podłoża oraz
doprowadzeniu wszystkich przewodów instalacyjnych w rurkach osłonowych. Zalecamy
wykonanie wylewki betonowej o grubości minimum 15 cm z zachowaniem płaszczyzn
poziomych we wszystkich kierunkach. W celu ułatwienia montażu podstawy. Po zalaniu
szalunku sugerujemy umieszczenie w nich śrub lub kotew montażowych.
MONTAŻ SIŁOWNIKA

Odkręcamy boczne śruby montażowe i zdejmujemy pokrywę – rys. 5

Przytwierdzamy podstawę napędu do podłoża – rys. 8

Wkręcamy śruby dystansowe 4 szt. tak, aby była możliwość późniejszej regulacji

Wkręcamy śruby montażowe

Ustawiamy napęd w pozycji poziomej z zachowaniem luzu 2-3 mm pomiędzy kołem
napędowym a listwą zębatą

Wysprzęglamy ręcznie napęd za pomocą klapki wysprzęglającej. Sprawdzamy czy
podczas ręcznego przesuwu bramy nie występują dodatkowe tarcia
MONTAŻ LISTWY ZĘBATEJ
Ta czynność musi zostać wykonana bardzo precyzyjnie, gdyż pozwoli to na
bezawaryjną pracę. Pierwszą listwę mocujemy do bramy z zachowaniem szczególnej precyzji
wykorzystując poziomnicę. Po zamontowaniu sprawdzamy czy nie występują problemy
podczas ręcznego przesuwania bramy. Kolejne listwy montujemy w sposób pokazany na
rysunku poniżej. Po zakończeniu montażu po raz kolejny sprawdzamy pracę całego zestawu i
regulujemy luz pomiędzy kołem napędowym a listwą zębatą.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • klobuckfatima.xlx.pl