Odnośniki
- Index
- Katalog Systemy Elektroinstalacyjne 2010-2011, Elektryka, Katalogi, Hager
- Kick Ass (2010) R5. STUDIO-AUDIO.Xvid - Noir, Kick-Ass(1)
- Keyboard.Magazine-2011.10, Keyboard Magazine
- Kaye Marilyn - Replika 10 - Lodowaty ziąb, !!! 2. Do czytania, Marilyn Kaye - Replika
- Key for Autodesk Products 2010, BUDOWNICTWO, PROGRAMY INŻYNIERSKIE, Autodesk Revit Architecture 2011 PL 32 i 64 bit
- Kaczyński do radnych PiS - głosujcie przeciw likwidacji (23-02-2011), monitoring kandydatów [Łódź], Wybory samorządowe 2010, radni, Artykuły (media)
- Katalog EATON opp 2010 PL, EATON
- Kak ya provel etim letom 2010 DVDRip.XviD.AC3-ELEKTRI4KA, XXX PRACE KONSERWACYJNE WSZYSTKO JEST TU, Filmy nowo dodane
- Kibic Widzewa rzucił jajkiem na sesji (16-02-2011), monitoring kandydatów [Łódź], Wybory samorządowe 2010, radni, Artykuły (media)
- Katalog Tupperware jesień - zima 2010 - 2011, Tupperware
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- julkajk.xlx.pl
katastrofa dezinformacja-znaki zapytania, ! KATASTROFA samolotu rządowego SMOLEŃSK 10.04.2010
[ Pobierz całość w formacie PDF ]stan35: Dezinformacja ci�gle trwa, cel dora�ny - wyboryO kt�rej godzinie, dnia 10.04.2010 roku, TU154M nr 101 z Par� Prezydenck� i pozosta�ymi cz�onkami oficjalnej polskiej delegacji na pok�adzie, udaj�c� si� na uroczysto�ci upami�tniaj�ce 70 rocznic� zbrodni katy�skiej, upad� w lesie przy smole�skim lotnisku wojskowym �Siewiernyj�?Wydawa�oby si�, �e postawione w tytule tego tekstu pytanie nie ma sensu, przecie� sprawy te bada MAK z udzia�em naszego oficjalnego przedstawiciela Pana E.Klicha i polskich fachowc�w r�nych dziedzin wiedzy, co wi�cej, MAK i nasi przedstawiciele ju� to oficjalnie ustalili i podali do publicznej wiadomo�ci na konferencji prasowej MAK w Moskwie, a potem przekazuj�c za po�rednictwem ministra Millera �transkrypcj� rozm�w w kabinie pilot�w z uwidocznionym tam zapisem czasowym wypowiadanych kwestii przez osoby obecne w kabinie i innych uczestnik�w ruchu lotniczego(kontrole lot�w, za�ogi innych SP przelatuj�cych w pobli�u i �pods�uchanych� oraz zarejestrowanych przez czarne skrzynki, pilot�w polskiego Jak 40 stoj�cego ju� na p�ycie lotniska w Smole�sku).Uwaga, 10.06.2010 media poda�y : Minister Miller w roli pos�a�ca przywi�z� z Moskwy kolejn� wersj� kopii nagra� z czarnych skrzynek, bo poprzednia wersja jest ju� w cz�ci nieaktualna z powodu �b��d�w technicznych � przy jej nagrywaniu.�Polscy analitycy mieli drobny problem techniczny z odczytem zapisu czarnej skrzynki rejestruj�cej g�os w kokpicie tupolewa, kt�ry rozbi� si� pod Smole�skiem - poinformowa� szef MSWiA. Jerzy Miller przywi�z� w czwartek(10.04.2010- m�j przypis) z Moskwy jej now� kopi�.�11 czerwca, dezinformacji na powy�szy temat c.d.: Miller nic nie przywi�z�, to poco pojecha� i co kr�ci z Rosjanami?Podali oni i pokazuje to opublikowana �transkrypcja, �e zdarzenie mia�o miejsce o godzinie 10.41.05 czasu moskiewskiego, czyli o 8.41.05 czasu polskiego(przesuni�cie czasowe z uwagi na inn� stref� czasow� w Moskwie(Smole�sk w tej samej strefie co Moskwa) wynosi 2 godziny.W mainstreamowych mediach w Polsce , sprawa ta traktowana jest (o ile jest, bo nikt tego tematu nie dr��y, bo celem mainstreamu jest dr��enie tematu podsuni�tego przez stron� rosyjsk� na samym pocz�tku, tu� po katastrofie, czyli b��d�w pilot�w, naciski na za�og�, rzekome braki w wyszkoleniu za�ogi, zgraniu za�ogi, by potem nie�mia�o dodawa� co� o nieprawid�owo�ciach w kontroli lot�w smole�skiego lotniska, ale tak tylko delikatnie, dla dobra za�ogi podawali gorsze od istniej�cych dane o pogodzie).Czy te �ustalenia� , wydawa�oby si� dla �laika� bardzo proste(przecie� w dniu katastrofy samolot by� naprowadzany do l�dowania przez kontrol� lot�w smole�skiego lotniska, by� �ledzony jego ruch i pozycja na przyrz�dach(w tym na radarze) wie�y kontroli lot�w w Smole�sku, o wiele m�wi�cym kryptonimie �Korsarz�?Na pocz�tku, w dniu katastrofy wydawa�o si�, �e to prosta sprawa.Do opinii publicznej w Polsce i na �wiecie posz�a wiadomo��, �e tragedia mia�a miejsce o godzinie 8.56.Ale ju� sprawdzaj�c relacj� ministra rz�du rosyjskiego, ds. sytuacji nadzwyczajnych, Pana Szojgu, zwierzchnika wszystkich rosyjskich s�u�b ratunkowych, w stenogramie opublikowanym na stronach internetowych rz�du rosyjskiego, z posiedzenia rz�du w dniu 10.04.2010 roku, dowiedzieli�my si� , wg relacji Szojgu dla Putina, pod kt�rego kierownictwem obradowa� rz�d, �e samolot znik� z radar�w(sugeruje, �e podaje na podstawie zapis�w urz�dze� radarowych kontroli lot�w lotniska �Siewiernyj�) o godzinie 10.50 c.m.(8.50 c.p.), czyli wcze�niej ni� podawana oficjalnie 8.56( i nikt ��cznie z Putinem i Szojgu nie prostuj� przez d�ugie dni tego faktu).Natomiast mamy relacje �wiadk�w, kt�rzy po katastrofie m�wili o godzinie wcze�niejszej ni� godzina podana przez ministra Szojgu:- Wiktor Bater korespondent Polsat News w relacji na �ywo ze Smole�ska dla �Wydarze� o godzinie 18.55 w dniu 10.04.2010 roku wskazywa� na godzin� 8.36(8. 40 dosta� informacj� telefoniczn� od przedstawiciela oficjalnej polskiej delegacji i powiedzia�, �e by�o to 4 minuty po zdarzeniu),a potem w dniach nast�pnych w wywiadach ju� zmieni� zdanie m�wi�c o godzinie otrzymania informacji jako 8.49(czy�by zapozna� si� z relacj� Szojgu dla Putina?) i jako� nikt go nie zapyta� dlaczego zmienia zdanie)GW na swojej stronie internetowej pierwsz� informacj� opublikowa�a o 8.38 .Na rosyjskim portalu �Smolensk auto� w dniu 10.04.2010 , o godzinie 10.25 c.m(8.25 cp.) pojawia si� pierwsza informacja o katastrofie.(jak podaje Autor �ze �r�de� zbli�onych do oficjalnych)On zawiadomi� naszego ambasadora w Rosji Pana Bahra, a ten ministra Sikorskiego, kt�ry po pewnym zastanowieniu, bo nie mia� informacji o skutkach(w wywiadach m�wi�, �e nie by� pewny czy ju� zawiadamia� Tuska i Komorowskiego)W tym miejscu pewna dygresja, czy Sikorski powinien zawiadamia� oddzielnie Tuska i oddzielnie Komorowskiego, skoro zapewne byli razem w Tr�jmie�cie(Tusk to naturalne, bo tam mieszka na sta�e, ale Komorowski? Co tam robi� w noc poprzedzaj�c� tragedi�?)(komunikat Kancelarii Sejmu w dniu katastrofy o powrocie Komorowskiego z Tr�jmiasta do Warszawy)I tu ciekawe pytanie: w jakim celu Komorowski w wywiadzie dla francuskiego �Le Monde� opublikowanym w dniu 14.04.2010 roku, opowiada dziennikarzowi bajeczk�, jakoby przebywa� w tym czasie na urlopie z synem na Mazurach(Buda Ruska, gdzie Komorowski ma dom i posiad�o��) i gdy otrzyma� telefon od Sikorskiego z informacj� o katastrofie, poprosi� syna o wyprasowanie koszuli, ubra� ciemny garnitur i uda� si� do Warszawy.Musia�o to by� oko�o 9- tej(pierwszy oficjalny komunikat rz�du pochodzi z MSWiA- godz.9.05), a jak wiemy z komunikatu Kancelarii Sejmu, pojawi� si� w Warszawie o godzinie 10.25. Wniosek z tego, �e wraca� do Warszawy transportem lotniczym(z Budy Ruskiej, samochodem potrzebowa�by kilku godzin), a �e z Tr�jmiasta w tym samym czasie lecia� helikopterem rz�dowym Premier Tusk, to zapewne zabra� i Komorowskiego.Potem pojawiaj� si� w Internecie dziwne rzeczy:-na stronie TVP Info pojawia si� or�dzie do Narodu wyg�oszone wieczorem przez Komorowskiego, z godzin� umieszczenia w sieci- 5.57 , 10.04.2010 roku czyli na nieca�e trzy godziny przed katastrof�O godzinie 11.25, na stronie TVN Warszawa ukazuje si� informacja o og�oszeniu przez Komorowskiego �a�oby narodowej(co w realu uczyni� o godzinie 13.40(13.46)r�nie r�ne media podawa�y. Na tej samej stronie z t� sam� godzin� umieszczenia w sieci ukazuje si� informacja o og�oszeniu przez Tuska 2 minut ciszy w niedziel�, dla uczczenia ofiar katastrofy, kt�ra to decyzja zosta�a podj�ta na nadzwyczajnym posiedzeniu rz�du rozpocz�tym o godzinie 13.00!!!!!Tyle dygresji.Pojawia si� potem informacja energetyk�w smole�skich, potwierdzona protoko�em, stwierdzaj�ca, �e TU154M nr 101 podchodz�c do l�dowania zerwa� lini� energetyczn� o godzinie 10.39.35 c.m.(8.39.35 c.p.)A potem s� przecieki za po�rednictwem polityk�w(np. relacja Tuska na konferencji prasowej) i pojawia si� informacja, �e katastrofa wydarzy�a si� o godzinie 8.41 c.p.Przychodzi czas konferencji prasowej MAK z udzia�em jej szefowej gen. Anodiny (pos�gowej i zimnej jak lody Arktyki) i polskiego przedstawiciela przy MAK, E.Klicha..Podawane tam s� informacje rzekomo odczytane z czarnych skrzynek.- godzina katastrofy- 10.41.05 c.m.(8.41.05 c.p.)- godzina startu TU154M z warszawskiego lotniska- 7.27 i tu dygresja: wg wypowiedzi do medi�w, dow�dcy 36 Pu�ku w dniu katastrofy, start polskiego samolotu nast�pi� o godzinie 7.23 c.p.( jest to wa�na informacja dla docieka� o godzinie katastrofy i pytanie dlaczego?)A prawda jest taka: samolot wystartowa� o godzinie 7.23 , a cztery minuty p�niej za�oga zg�osi�a si� do wie�y kontroli i zameldowa�a wysoko�� 1200 st�p:Potem minister Miller jedzie do Moskwy i przywozi kopie nagra� czarnych skrzynek i �transkrypcj� rozm�w w kabinie pilot�wNa podstawie jej zapis�w wida�, �e o godzinie 10.39.35(godzina zerwania linii energetycznej) TU 154M by� na wysoko�ci 400 m i nie m�g� zerwa� tej lin... [ Pobierz całość w formacie PDF ]