Katalog techniczny Purmo grzejniki plytowet, SD

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Katalog techniczny
grzejniki płytowe,
dekoracyjne i łazienkowe
spis treści
grzejniki płytowe
charakterystyka ............................................................... 6
grzejniki dekoracyjne
charakterystyka ............................................................. 88
Compact..................................................... 12
KosH.......................................................... 90
VentilCompact.......................................... 18
FaroH......................................................... 96
Ventil Compact M......................................24
KosV......................................................... 102
Hygiene..................................................... 30
FaroV........................................................ 104
VentilHygiene........................................... 36
PlanCompact.............................................42
PlanVentilCompact................................. 48
Plan Ventil Compact M .............................54
PlanHygiene............................................. 60
PlanVentilHygiene.................................. 66
Planora........................................................ 72
PlanoraHygiene........................................78
Vertical....................................................... 84
2
spis treści
grzejniki łazienkowe
charakterystyka ............................................................106
informacje dodatkowe
współczynniki korekcyjne ............................................ 128
sposoby podłączenia .................................................... 129
Santorini, Santorini A .............................. 108
charakterystyki hydrauliczne ...................................... 130
głowice do grzejników .................................................. 131
SantoriniC.................................................110
akcesoria ........................................................................ 132
o fi rmie ............................................................................135
Kea............................................................. 112
warunki gwarancji ........................................................ 136
grzejniki w wersji specjalnej .........................................137
Ratea..........................................................114
kolory.............................................................................. 138
Anafi ..........................................................116
Sardinia......................................................118
Imia........................................................... 120
Mauritius.................................................. 122
Java............................................................ 124
Muna........................................................ 126
3
Strategia marki
Kto dostarcza ciepło?
My
Stworzyliśmy „The Warm Society” ponieważ naszym głównym celem jest
zwrócenie uwagi na jakość systemów ogrzewania. Dla nas grzejnik jest nie
tylko praktycznym urządzeniem dostarczającym ciepło, ale również ele-
mentem wystroju wnętrza.
Dzięki naszej bogatej ofercie różnorodnych modeli, wzorów i kolorów
przekonają się Państwo o tym, jak ważną rolę w pomieszczeniu może peł-
nić grzejnik.
Zapraszamy naszych Partnerów i Klientów do współpracy w ramach
The Warm Society, aby wspólnie nadać ogrzewaniu jeszcze większą rangę.
Filary „The Warm Society”
Łączymy inspiracje, produkty, jakość i ludzi w celu kreatywnego wprowa-
dzania w życie właściwych rozwiązań grzewczych. Dzięki nam odkryjecie
Państwo prawdziwy świat ciepła.
INSPIRACJA
Życie w
The Warm Society
Z The Warm Society możesz cieszyć się pełnią życia. Szeroka oferta rozwiązań grzewczych zapewnia optymalną temperaturę
wewnętrzną przez cały rok, w każdym pomieszczeniu bez względu na jego rodzaj i lokalizację. Ale The Warm Society to coś
więcej niż tylko ciepło. Kwestia wzornictwa jest dla nas bardzo istotna. Nasze rozwiązania mają na celu nie tylko dostarczenie
ciepła, ale także wrażeń estetycznych.
PRODUKTY
Ogrzewanie w
The Warm Society
The Warm Society oferuje szeroki wachlarz rozwiązań grzewczych. Proponujemy różne typy produktów, o różnych kształtach,
rozmiarach i kolorach. Możemy zatem przedstawić naszym Partnerom oraz Klientom jedyną w swoim rodzaju ofertę.
Niezależnie od tego, czy jest to standardowy grzejnik płytowy, łazienkowy, czy dekoracyjny, czy też innowacyjne ogrzewanie
podłogowe albo konwektor – oferujemy funkcjonalność i styl pasujący właśnie do Ciebie i Twojego domu.
JAKOŚĆ
Podstawa
The Warm Society
Pełne zaangażowanie w procesie wytwarzania produktów jest podstawą istnienia The Warm Society. W każdym momencie
procesu produkcji i dystrybucji naszym najwyższym priorytetem jest szeroko pojęta jakość. Dotyczy ona wybranych przez
nas materiałów, wykorzystywanych technologii i skrupulatnych procedur sprawdzających. Czujemy się odpowiedzialni za to,
co robimy. Znajduje to odzwierciedlenie w nieprzeciętnej jakości naszych produktów. Kupując u nas zyskujesz pewność, że
nabywasz produkt, który będzie Ci służył przez wiele lat.
LUDZIE
Praca w
The Warm Society
The Warm Society funkcjonuje dzięki połączeniu wiedzy, doświadczenia i kreatywności ludzi pracujących na jego rzecz. Chcemy
zmienić rynek nieatrakcyjnych rozwiązań grzewczych. W naszym dążeniu do osiągnięcia tego celu nic nie dzieje się przypadkowo.
Szkolenia, praca zespołowa, obsługa oraz serwis nastawione są na wykonanie tego zadania. Jesteśmy zaangażowani i dumni
z naszej pracy. Naszym celem jest stworzenia trwałych relacji biznesowych oraz wypracowania standardów, które wyróżnią
nas na tle konkurencji.
4
Strona internetowa
Pod dotychczasowym adresem internetowym www.purmo.com działa
nasza nowa, ulepszona strona internetowa.
Zmiany w naszym serwisie to konsekwencja nowej strategii i wizualizacji
marki Purmo – The Warm Society. Konstrukcja strony www.purmo.com
oparta jest na czterech fi larach nowo przyjętej strategii:

Inspiracja

Produkty

Jakość

Ludzie
W dziale „Inspiracja” konsumenci znajdą m. in. animację komputerową
„Wirtualny dom”, który pozwala na samodzielne dopasowanie wybrane-
go modelu grzejnika do danego pomieszczenia, obiekty referencyjne czy
też poradnik kupującego pokazujący jak wiele czynników wpływa na do-
bór właściwego grzejnika.
W obszernym podrozdziale „Produkty” zamieszczone są pełne informacje
wraz ze specyfi kację techniczną, na temat wszystkich naszych produktów.
Tam też znajdują się wyjaśnienia dotyczące nowego nazewnictwa grzejni-
ków oraz zapowiedzi wprowadzanych nowości produktowych.
W części serwisu „Jakość” Klienci znajdą opis norm jakościowych jakich
przestrzega Rettig Heating m.in. w zakresie produkcji i ochrony środowi-
ska oraz opisany jest proces technologiczny produkcji grzejników.
W podrozdziale „Ludzie” znajdują się przede wszystkim obszerne in-
formacje na temat sieci sprzedaży, pracownikach fi rmy czy też naszych
Polecanych Instalatorach Purmo. Tam też znajdujemy odpowiedzi na naj-
częściej zadawane pytania.
Niektóre informacje dla wybranych grup Klientów dostępne są jedynie po
zalogowaniu.
Nowa strona internetowa www.purmo.com jest wyjątkowo łatwa w
nawigacji. Zawarte w niej informacje nie tylko dostarczają konsumen-
tom wszelkich informacji technicznych, ale także zainspirują ich do wy-
boru oferowanych przez nas nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań
grzewczych.
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • klobuckfatima.xlx.pl