Odnośniki
- Index
- Kalma Corebook(1), Podreczniki RPG, Kalma
- KidWorld Corebook(2), Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Corebook, Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Combat Sheet, Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Kid Character Sheet(2), Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Adult Character Sheet(1), Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Kid Character Sheet, Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld GM Cheat Sheet(2), Podreczniki RPG, KidWorld
- KidWorld Kid Character Sheet(1), Podreczniki RPG, KidWorld
- Karty obrazkowe dla dzieci Zwierzęta wiejskie praca zbiorowa PEŁNA WERSJA, Podręczniki, lektury
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- julkajk.xlx.pl
Karta Postaci 4.0PL, Podręczniki Dungeons and Dragons, Karta postaci
[ Pobierz całość w formacie PDF ]Karta postaci
Imię gracza
Imię postaci
Poziom
Klasa
Ścieżka archetypu
Epickie przeznaczenie
Suma PD
Rasa
Rozmiar Wiek
Płeć
Wzrost
Waga
Charakter
Bóstwo
Drużyna lub przynależność do innych organizacji
INICJATYWA
OBRONY
RUCH
WARTOŚĆ
ZR 1/2 POZIOMU
RÓŻNE
WARTOŚĆ
PANCERZ/
1/2 PZM ATRYB
WARTOŚĆ
PODST PANCERZ PRZDM RÓŻNE
Inicjatywa
OBRONA
KLASA ATUT
USP
RÓŻNE
RÓŻNE
Szybkość
(Pola)
KP
MODYFIKATORY WARUNKOWE
SPECJALNE TYPY RUCHU
MODYFIKATORY WARUNKOWE
WARTOŚCI ATRYBUTÓW
ZMYSŁY
WARTOŚĆ
ATRYBUT MOD ATRYB
MOD + 1/2 PZM
PANCERZ/
1/2 PZM ATRYB
WARTOŚĆ ZMYSŁ PASYWNY
PODST PREMIA DO UMIEJĘTNOŚCI
S
OBRONA
KLASA ATUT
USP
RÓŻNE
RÓŻNE
Siła
WYTR
Pasywna Wnikliwość
10 +
KON
Kondycja
MODYFIKATORY WARUNKOWE
Pasywna Percepcja
10 +
ZR
OBRONA
PANCERZ/
1/2 PZM ATRYB
KLASA ATUT
USP
RÓŻNE
RÓŻNE
SPECJALNE TYPY ZMYSŁÓW
Zręczność
INT
REF
MODYFIKATORY WARUNKOWE
TEST ATAKU
MOC:
Inteligencja
ROZ
PANCERZ/
1/2 PZM ATRYB
PREMIA ATAKU 1/2 PZM ATRYB KLASA BIEGŁ ATUT USP RÓŻNE
OBRONA
KLASA ATUT
USP
RÓŻNE
RÓŻNE
+
Rozsądek
CHA
WOLA
MODYFIKATORY WARUNKOWE
MOC:
Charyzma
PREMIA ATAKU 1/2 PZM ATRYB KLASA BIEGŁ ATUT USP RÓŻNE
PUNKTY WYTRZYMAŁOŚCI
MAKS PW
PUNKTY AKCJI
KAMIENIE MILOWE
+
PRZYPŁYW SIŁ
Punkty akcji
0
PUNKTY AKCJI
TEST OBRAŻEŃ
CIĘŻKO RANNY
WARTOŚĆ
LICZBA
1
2
3
DODATKOWE EFEKTY WYKORZYSTANIA PUNKTÓW AKCJI
MOC:
1/2 PW
1/4 PW
OBRAŻENIA
ATRYB ATUT USP RÓŻNE RÓŻNE
POZOSTAŁA LICZBA
PUNKTÓW WYTRZYMAŁOŚCI
POZOSTAŁA LICZBA
PRZYPŁYWÓW SIŁ
CECHY RASOWE
MODYFIKATORY WARTOŚCI ATRYBUTÓW
MOC:
OBRAŻENIA
ATRYB ATUT USP RÓŻNE RÓŻNE
DRUGI ODDECH 1/SPOTKANIE
UŻYTY
TYMCZASOWE PUNKTY WYTRZYMAŁOŚCI
PORAŻKI RZUTU OBRONNEGO PRZED ŚMIERCIĄ
ATAKI PODSTAWOWE
ATAK OBRONA BROŃ LUB MOC OBRAŻENIA
przeciw
MODYFIKATORY RZUTÓW OBRONNYCH
ODPORNOŚCI
przeciw
przeciw
AKTUALNE STANY I EFEKTY
przeciw
CECHY KLASY / ŚCIEŻKI / PRZEZNACZENIA
UMIEJĘTNOŚCI
PREMIA NAZWA UMIEJĘTNOŚCI
MOD ATRYB WSZK KARA ZA
+ 1/2 PZM (+5) PANCERZ RÓŻNE
ATUTY
Akrobatyka
ZR
Arkana
INT
n/a
Atletyka
S
Dyplomacja
CHA
n/a
Historia
INT
n/a
Leczenie
ROZ
n/a
Oszustwo
CHA
n/a
Percepcja
ROZ
n/a
Podziemia
ROZ
n/a
Przyroda
ROZ
n/a
Religia
INT
n/a
Rozeznanie
CHA
n/a
Skradanie się
ZR
ZNANE JĘZYKI
Wnikliwość
ROZ
n/a
Wytrzymałość
KON
Zastraszanie
CHA
n/a
Złodziejstwo
ZR
©2008 Wizards of the Coast, Inc. Zgoda na reprodukcję jedynie na użytek osobisty.
10 +
10 +
10 +
10 +
1
INDEKS MOCY
Zapisz znane ci moce w polach poniżej.
Zaznacz kwadracik, gdy wykorzystasz daną moc.
Wyczyść kwadracik, gdy moc się odnowi.
INDEKS MAGICZNYCH PRZEDMIOTÓW
Wypisz moce przedmiotów w polach poniżej.
Zaznacz kwadracik, gdy wykorzystasz daną moc.
Wyczyść kwadracik, gdy moc się odnowi.
MOCE NIEOGRANICZONE
MAGICZNE PRZEDMIOTY
BROŃ
BROŃ
BROŃ
BROŃ
ZBROJA
RAMIONA
MOCE SPOTKANIOWE
STOPY
DŁONIE
GŁOWA
CECHY OSOBOWOŚCI
SZYJA
PIERŚCIEŃ
PIERŚCIEŃ
PAS
MOCE DZIENNE
NAWYKI I WYGLĄD
MOCE UŻYTKOWE
TŁO POSTACI
Dzienne moce przedmiotów na dzień
TOWARZYSZE I SOJUSZNICY
Heroiczny (1. – 10.)
Kamień milowy / / /
IMIĘ
NOTATKI
Epicki (21. – 30.)
Kamień milowy / / /
IMIĘ
NOTATKI
Epicki (21. – 30.)
Kamień milowy / / /
IMIĘ
NOTATKI
IMIĘ
NOTATKI
INNE WYPOSAŻENIE
RYTUAŁY
IMIĘ
NOTATKI
IMIĘ
NOTATKI
IMIĘ
NOTATKI
IMIĘ
NOTATKI
NOTATKI DT. SESJI I KAMPANII
MONETY I INNE PRZEDMIOTY WARTOŚCIOWE
©2008 Wizards of the Coast, Inc. Zgoda na reprodukcję jedynie na użytek osobisty.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]