Odnośniki
Zostało znalezionych 2001 haseł
Kenneth Hagin, Kenneth HaginThe page cannot be displayed because the request range was not satisfiable.280753/E 1092196/N 34/T 1265754>>endobjxref744 590000000016 00000 n0000001549 00000 n0000001831 00000 n0000001971 00000 n0000003042 00000 n0000003289 00000 n0000003355 00000 ...
Kelley Armstrong - 10 Frostbitten(1), WSZYSTKO
FrostbittenWomen of the Otherworld Book 10Kelley ArmstrongPROLOGUEAS TOM WATCHED the moonlight reflect off the ice-covered lake, he had a reflection of his own: the world really needed more snow.Sure, people paid lip service to the threat of global warming,tsk-ing ...
Keane Dieta w chorobach nowotworowych - Notatnik, użytkowe, żywienie
Keane Dieta w chorobach nowotworowychMAUREEN KEANE, DANIELLA CHACEDieta w chorobach nowotworowych(What to eat if you have cancer)(Tłum. Dr n. Med. Piotr MuldnerNieckowski, Anna OmackaKempny)KsiąŜkę tą dedykuję obojgu moim rodzicom zmarłym na tą ...
Ken Wilber - Psychologia integralna, psychologia
Ken WilberPsychologia integralnaŚwiadomość, duch,Psychologia, terapiaSpis treściDo czytelnika. Pogląd dzienny............................... 2Część pierwszaPODSTAWA: ZAŁOŻENIE................................ 51. Podstawowe poziomy lub ...
Kevin Loney, ebooki-ksiazki
IDZ DOOracle8i. Podrêcznikadministratora baz danychSPIS TRECIKATALOG KSI¥¯EKAutorzy: Kevin Loney, Marlene TheriaultT³umaczenie: Zbigniew Majewski, Anna Lenkiewicz,Grzegorz StawikowskiISBN: 83-7197-528-7Tytu³ orygina³u:Format: B5, stron: ...
Keyes Gregory - Z wody zrodzony 02 - Czarny Bóg, Ebooki
J. Gregory Keyes Czarny Bóg (The Blackgod) Tłumaczył Mirosław Kościuk Mojej Matce Nancy Ridout Landrum Podziękowania za moralne wsparcie: Johnowi Keyes, Timowi Keyes, Earlowi Ridout, Helen Ridout; za krytycyzm: Kenowi Carleton, Veronice Chapman, Gene’owi ...
Ken Wilber - The Atman Project - A Transpersonal View of Human Development by Ken Wilber - New Ed (1996), Religions & Spirituality
ATMAN PROJECTA TRANSPERSONAL VIEWOF HUMAN DEVELOPMENTKEN WILBERTHEPraise for THE ATMAN PROJECT" . . . a breathtakingly original achievement. . . scholarly without being trivial; metaphysical without being obscure." —Dr. Stanley Krippner, Program ...
Kenji Mizoguchi-Chikamatsu Monogatari-1954, Kino
00:00:01:Selected for the|Festival of Arts, 195400:00:10:DAIEI presents00:00:20:A STORY FROM CHIKAMATSU00:00:30:Producer : NAGATA Masaichi00:00:35:ldea: TSUJl Kyuichi based upon the|work of CHlKAMATSU Monzaemon00:00:38:Adaptation : KAWAGUCHl ...
Keats Alice - The Bell Tower Of St. Barnabas, mm
The Bell Tower of St. Barnabas | Alice Keats2 Chapter 1 Caleb and the Prince CALEBpeered out through the window next to his desk, his gaze alighting on the impressive stone bell tower that stood halfway across the campus. Come on, he thought, concentrating on the bronze mass, ...
Kenneth Hagin, Kenneth Hagin
The page cannot be displayed because the request range was not satisfiable.MediaBox [0 0 252 378]/StructParents 0/Group <</S /Transparency/CS /DeviceRGB/I true>>/Contents 2 0 R>>endobj2 0 obj<</Length 128/Filter ...
Kef XQ1, PDF AUDIO VIDEO
HI-ENDZestawy g³oœnikoweKEF jest mi bliski, pewnie dlatego, ¿e kolumny tej firmy towarzyszy³y moim pierwszym krokom w bran¿y audio.Maj¹c wci¹¿ w pamiêci monumentalne konstrukcje z serii Reference, które klienci 10 lat temu ogl¹dali z ...
Keith.Code-A.Twist.Of.The.Wrist.Volume.II-fixed, Moto, E-booki
WRIST VOLUME IITHE BASICS OFHIGH-PERFORMANCEBY: KEITH CODECODE BREAKA TWIST OF THEMOTORCYCLE RIDINGAcknowledgementsEditorJohn UlrichDesign and Illustration PhotographyJoe Spencer Design John Flory, pages xv, 92Patrick Gosling, pages 7, 15, 58, 75, ...
Kesa Szata Wyzwolenia, Ciekawee, Buddyjski Zen
KESASzataWyzwoleniaOpracował:CzcigodnyB¯unyuSkładwykonanowprogramieTekstjestdost¦pnypodadresemBezmiernajestszatawyzwolenia,Szatabezforemnegopoladobrodziejstwa.Głosz¦zczci¡nauk¦Tathagaty,Szerokowyzwalaj¡cwszystkieodczuwaj¡ceistoty.Kesajestjapo«skimsłowem,b¦d¡cymodpowiednikiemsanskryckiegoterminukasia-jaoznaczaj¡cegobuddyjsk¡szat¦,symbolizuj¡c¡szat¦Buddhy.Rakusutomałakesa,otrzymywanapodczasceremoniijukai.DogenZenji,w„Shobogenzo”,wrozdzialezatytułowanym„Kesakudoku”(„Zasługikesa”)powiedział:Oddawnychczasówkasiajajestnazywanaszat¡wyzwolenia.Mo»eonawyzwo-li¢nasodwszystkichprzeszkódtakichjakprzeszkodykarmiczne,przeszkodydolegliwo±ciczyprzeszkodykar.Je±lismokdostaniepojedyncz¡nitk¦[kasia-ji],ucieknieprzedtrzemarodzajamigor¡ca.Je±libykdotknie[kasiaji]jednymzeswoichrogów,jegogrzechywygasn¡wnaturalnysposób.Kiedybuddhowieurzeczywistnialiprawd¦,zawszemielinasobiekasiaj¦.Pami¦taj,»e[noszeniekasiaji]jestnajszlachetniejsz¡inajwy»sz¡cnot¡.Rzeczywi±cie,urodzili±mysi¦wodległymkraju,[wwieku]Pó¹nejDharmyimusimytego»ałowa¢.Alejednocze±nie,jakbardzopowinni±mysi¦cieszy¢znapotkaniaszatyiDharmy,którebyłyprzekazywaneodbuddhydobuddhy,odprawowitegonast¦pcydoprawowitegonast¦pcy.[...]Napotykaj¡cje,ktomógłbynieczci¢ichinieczy-ni¢imofiarowa«?[...]Napotkawszyt¡wła±ciw¡Dharm¦,powinni±mystalej¡praktykowa¢,wdzie«iwnocy.Kiedyotrzymali±myizachowujemyt¡kasiaj¦,powinni±mynieustannieipokorniej¡otrzymywa¢nagłowieorazchroni¢.PierwszyPatriarcha,Bodhidharma,przybyłzZachoduizatrzymałsi¦niedaleko±wi¡-tyniShaolin.Praktykowałcierpliwiesiedz¡ctwarz¡do±cianyprzezwielelat.Wostatnim1miesi¡curoku,pojawiłsi¦Hui-ko.Bodhidharmawiedział,»eb¦dzieonnaczyniemNaj-wy»szegoPojazdu,nauczałgoipó¹niejprzekazałmuzarównoszat¦jakinauk¦.Jegonast¦pcyrozeszlisi¦po±wiecieitakPrawdziwePrawozostałoprzekazane.Napocz¡tkuuczniowieBuddhySiakjamuniegonosilitakiesameubraniajakwyznawcyinnychreligii.Niektórzyubieralisi¦wmałe,inniwdu»ekwadratowekawałkimateria-łu.Jednizakładaliszatybiałe,inniwjaskrawychkolorach.Zdarzalisi¦itacy,którzyprzyozdabialiszat¦dekoracjami.Pewnegodnia,Bimbisara,królMagadhy,zauwa»yłwoddalistoj¡cegoprzydrodzeczłowieka,którywygl¡dałjakbuddyjskimnich.Królzsiadłzeswojegosłonia,abyodda¢mupokłon,jednakzorientowałsi¦,»eniebyłtobuddyjskimnich,leczbramin.Poprosiłwi¦cBuddh¦Siakjamuniego,abyzrobionoszatyjegouczniom,takiektóresymbolizowa-łybyichpraktyk¦.Pewnegodnia,kiedyBuddhaSiakjamuniwrazzeswoimuczniemAnand¡,byłwdro-dzezRad»agrhanaPołudnie,zatrzymałsi¦abyprzyjrze¢si¦polury»owemu.Zauwa»ył,»e±cie»kibyłyuformowanewewspaniałymibardzoprzejrzystymporz¡dku.Ro±linyry»urosłyrazemzinnymistworzeniamiwpokojuibezrozró»niania.Buddhawskazuj¡cnapo-lery»owespytałAnand¦,czymógłbystworzy¢tak¡buddyjsk¡szat¦dlauczniówBuddhy,abymiałatakiwzórjaktepolary»owe.Annandaodparł,»emógłbyiwróciłdoRad»a-grha,abyzrobi¢szat¦.Kiedyjaki±czaspó¹niej,Buddharównie»wróciłdoRad»agrha,wieluzjegouczniówju»praktykowałowszatachwzorowanychnapolachry»owych.Szatytebyłyzrobionezdługichikrótkichkawałkówwyrzuconegona±miecimateriału.Materiałtenbyłnast¦pnieczyszczony,farbowanyizszywany.BuddhaSiakjamuniuszanowałm¡-dro±¢,któraukazałasi¦wszaciezrobionejprzezAnand¦.Anandabardzogł¦bokopoj¡łintencj¦Buddhy,cho¢tenniepowiedziałmu,jakzrobi¢tak¡szat¦.Buddhazadecydował,abyodtejporyjegouczniowieubieralisi¦wkasiaj¦.S¡trzyaspektynoszeniakesaprzezuczniaBuddhy.Pierwszy—topraktycznejeju»yciejakoubrania.Drugi,jakostrójdoceremoniireligijnych.Trzecinatomiastozna-czapostrzeganiejejjakociałaiumysłuBuddhy.BezforemnenaukiBuddhys¡zawartewformieikształciekesa.Kesamakształtdu»egoprostok¡ta,którymbuddyjscymnisiowijaj¡swojeciała.Whi-storiiró»nychbuddyjskichszkółkesaprzyjmowałaró»neformy.Kesazgodnazpierwot-nyminaukamiiform¡,którazostałaprzekazanazIndiidoChiniJaponiibezzmian,nosinazw¦nyoho-e:nyo—oznacza„tako±¢”,wznaczeniuukazywaniaprawdytak¡jakarzeczywi±ciejest,ho—oznaczaprawo,prawd¦lubDharm¦,któr¡nauczałBuddha,e—oznaczaszat¦.Kiedyzbierzemyrazemtetrzysłowa,otrzymamyznaczenienyohoe—DharmaBud-dhy,jestreprezentowanatak¡jakarzeczywi±ciejestpoprzeznasz¡szat¦.2PierwszyPatriarcha,Bodhidharma,przybyłzZachoduizatrzymałsi¦nieda-leko±wi¡tyniShaolin.Praktykowałcierpliwiesiedz¡ctwarz¡do±cianyprzezwielelat.Wostatnimmiesi¡curoku,pojawiłsi¦Hui-ko.Bodhidharmawie-dział,»eb¦dzieonnaczyniemNajwy»szegoPojazdu,nauczałgoipó¹niejprzekazałmuzarównoszat¦jakinauk¦.Jegonast¦pcyrozeszlisi¦po±wiecieitakPrawdziwePrawozostałoprzekazane.Wtensposóbnyoho-ebyłaprzekazywanaodSiakjamuniegoBuddhy,poprzezBodhi-dharm¦—kolejnymnast¦pcom.KiedyDogenZenjimiał25lat,praktykowałw±wi¡tyniTien-tung-shanwChinach.Podkoniecporannegozazenzobaczyłjakmnichsiedz¡cykołoniegouniósłkesaobiemadło«mi,uło»yłjenaswojejgłowieitrzymaj¡cdłoniewgasshowyrecytowałwierszkesa,pochodz¡cyzAgamaSutry:Bezmiernajestszatawyzwolenia,Szatabezforemnegopoladobrodziejstwa.Głosz¦zczci¡nauk¦Tathagaty,Szerokowyzwalaj¡cwszystkieodczuwaj¡ceistoty.Mnichwyrecytowałwiersztrzykrotnie,anast¦pniezało»yłkesa.DogenZenji,któ-rynigdywcze±niejniewidziałtejwspaniałejpraktyki,byłni¡gł¦bokoporuszonyiłzyzmoczyłykołnierzjegoszaty.Kiedystanowczowierzymy,»ekesajestNatur¡Buddhy,anietylkokawałkiemmate-riału,wówczas,kiedyzakładamyj¡naswojeciało,naszeoczystaj¡si¦oczamiBuddhy,naszeuszystaj¡si¦uszamiBuddhy,nasznosstajesi¦nosemBuddhy.Niemo»emyte-gozrozumie¢,je±linieodrzucimymaterialistycznegopostrzeganiakesa.DaininKatagiriRoshiu»yłprzykładubanknotudziesi¦ciodolarowego,abyzobrazowa¢t¡ide¦.„Banknotdziesi¦ciodolarowyjesttylkokawałkiempapieru,aleje±liwierzymywjegowarto±¢iwiemyjaksi¦znimobchodzi¢,todziałajakpieni¡dzeipomaganamw»yciu.”Kiedypraktykujemyzazennawetprzezminut¦jeste±myBuddh¡.DogenZenjiudzieliłtejsamejnaukiodno±niekesa,w„Kesakudoku”.Kesajestszat¡Buddhy,szatajestciałemBuddhy,ciałoBuddhyjestBuddha-Dharm¡,Buddha-Dharmajestsam¡kesa.Tosamoznaczeniedotyczykesa,orjoki(misek)isodo,miejsca,wktórympraktykujemyzazen.Zewn¦trzniesodojestrozpatrywanejakomieszkanie,kesajakoubranie,orjokijakonaczyniedoposiłków.Ka»deznichmainn¡form¦,aledotyczydokładnietychsamychnauk.S¡trzyniezb¦dnerzeczywnaszym»yciu:ubranie,jedzenieimieszkanie.Abydostosowa¢swoje»yciedopraktykibuddyjskiej,nosimykesajakoubranie,u»ywamyorjokidojedzeniaisododomieszkania.Jesttodyscyplinazgodnazbezpo±redniminaukamiBuddhy,nyoho.Mówisi¦,»etowła±nieztegopowodu,DogenZenjinosiłprzezcałeswoje»ycietylkonyoho-e.Kesawykonujesi¦zgodnieztrzemawa»nymizasadaminaukBuddhydotycz¡cychmateriału,koloruirozmiaru.Je±lizrobimykesazgodnieztymitrzemanyoho,b¦dzietonyoho-e.DlauczniaBuddhytrzynyohos¡zawartenietylkowkesa,alewka»dymaspekciepraktyki.3Zasadadotycz¡camateriału,nyohotaiW„Kesakudoku”DogenZenjimówi,»emateriałtennazywanyjestfunzo.S¡ró»nerodzajefunzo.Mo»eby¢tomateriałpogryzionyprzezbydło,pogryzionyprzezmyszy,nadpalonyprzezogie«,u»ytyjakoubraniemartwejosoby.Takiemateriałys¡doskonałenakesa.Hindusiwyrzucaj¡takieubranianaulic¦inapola,takjakbywydalaliod-chody.Jesttonazywanepamsula.Mnisipodnosz¡jeinosz¡,powcze±niejszymwyczyszczeniuizszyciuró»nychkawałków.Cho¢niektóreztychmateriałóws¡bawełniane,innejedwabne,niepowinnoby¢rozró»niania.Powinni±mygł¦-bokozbada¢znaczeniepamsula,funzo.MnichspytałrazsłynnegoMistrzaZen:„Czykasiaja,któr¡przekazanoPa-triarszeHui-nengowiopółnocynagórzeHuang-meibyłazrobionazbawełnyczyzjedwabiu?”.Mistrzodpowiedział:„Anizbawełny,anizjedwabiu”.Po-winni±myzrozumie¢,»etozdanie,mówi¡ceotym,»ekasiajaniejestzrobionaanizjedwabiu,anizbawełnyjestdoskonał¡nauk¡Drogi.Abymateriałnakesabyłwolnyodmy±lizłychiprzywi¡zania,zarównosammateriał,darczy«cajakiobdarowywanypowinniby¢doskonaleczy±ciduchowoifizycznie.Niepowinni±myrozró»nia¢czylenjestlepszyodbawełny,batystjestdobry,jedwabnie,tenjestdoniczego,tenjestdoprzyj¦cia.SenryuKamataniRoshimówiwteishokesakudoku:Prawdziweznaczeniefunzoto„zmiecione±mieci”.Funzo-etokesa,którajestzrobionazeszmatzebranychze±miecinaulicach.Nieu»ytecznecz¦±cis¡od-dzielane,atocozostajejestczyszczoneifarbowanenaciemnawykolor.Wów-czastakprzygotowanecz¦±cis¡zszywanenawzórpólry»owych.Mo»nabymie¢odczucie,»ejesttobrudne,bofunzo-ejestwcało±cirobionezmate-riałuznalezionegona±mieciach,aletakniejest.Jesttokompletniewolneodprzywi¡zaniatakiegojakmiło±¢inienawi±¢.Niktniemo»eobdarzy¢tegouczuciem,boniemato»adnejmierzalnejwarto±ciczyjako±ci.Gdybyludziemielijakiekolwiekprzywi¡zaniedotego,niewyrzucilibytegojak±mieci.Niejestłatwookre±li¢cojestdobre,acojestzłe.wieccyludzieuwa»aj¡,»edobrejestnoszenieluksusowychjedwabiówibogatychbrokatów,azłenoszeniełachówiporzuconychszmat.AlewBuddyzmiejestodwrotnie:ubraniezporzuconychłachmanówjestdobreiczyste,bogatestrojes¡złeinieczyste.Tosamodotyczysi¦równie»innychrzeczy.U»ywanieporzuconych,nikomuniepotrzebnychrzeczymate»takieznaczenie,»eu»ywasi¦czego±,coniejestprzedmiotemniczyjegopragnienia.4Madhyam-agama-sutramówi:Cnotliwyczłowieku!Przypu±¢my,»ekto±działaczysto,alemówiimy±linieczysto.Je±lim¡dryczłowiekwidzitoizło±cisi¦,powinienwykorzeni¢swoj¡zło±¢.Przypu±¢my,»ekto±działanieczysto,alemówiimy±liczysto.Je±lim¡dryczłowiekwidzitoizło±cisi¦,powinienwykorzeni¢swoj¡zło±¢.Jakmo»etozrobi¢?Cnotliwyczłowieku!Mo»ezrobi¢toid¡cw±ladysamotnegomnicha,którypodnosiwyrzuconeubrania,abyzrobi¢sobiepamsula.Podobniejakmnich,je±liznajdzieubraniesplamioneekskrementami,uryn¡,±luzemznosalubjak¡-kolwiekinn¡nieczyst¡rzecz¡,powinienpodnie±¢tolew¡dłoni¡irozci¡gaj¡cpraw¡dłoni¡,powinienoderwa¢czyst¡iniedziuraw¡cz¦±¢.Cnotliwyczłowieku!Je±likto±działanieczysto,alemówiczysto,niemy±lojegonieczystychdziałaniach.My±lraczejojegoczystejmowieimy±li.Je±lim¡dryczłowiekwidzitak¡osob¦izło±cisi¦,powinienwykorzeni¢swoj¡zło±¢,takjaktoopisałem.S¡trzyrodzajekesa.Pierwszy,opisanywcze±niej,jestwykonywanyzwyrzuconychubra«imateriałów(funzo-e).Je±lipraktykuj¡cyniemo»ezdoby¢tegorodzajurzeczy,powinienzrobi¢drugirodzajkesa,zpiórptakówlubfutrazwierz¡t.Trzecirodzajkesajestwykonywanyzeznoszonychubra«.Mnisiniepowinninosi¢kesazrobionychzdobrychmateriałów,cenionychwzwykłym±wiecie.WewspółczesnejJaponiiniktniewyrzucafunzonapoleczynaulic¦,jaktorobililudziewIndiach.Nawetna±mietnikutrudnoznale¹¢co±takiego.Wdzisiejszychczasachmo»naskorzysta¢zwyprzeda»ystarociczysklepówzodzie»¡zdrugiejr¦ki.Kiedymu-simykupi¢materiałpowinni±mytozrobi¢wtymsamymduchu,wktórymzbieranejestfunzo.Zgodniezmo»liwo±ciamiiokoliczno±ciamipowinni±myznale¹¢ta«szymateriał,nieluksusowy,zwykły,bezwybrzydzania.Kiedyoferujemylubjestnamoferowanymateriał,powinni±mymie¢czystyumysł,wolnyodsławy,warto±ci,miło±ciinienawi±ciodno±niemateriału,darczy«cyiobdarowywanego.Je±limateriałuniestarczynawykonaniekesa,powinni±myznale¹¢sposóbabygou»y¢,np.doda¢innymateriał.Powinni±myjaknaj-lepiejprzyj¡¢ofiar¦wiarydarczy«cy,cokolwiekpodarował.TakapostawaoznaczabycieoddanymDrodzeBuddhy.5
Ken Follett - Trójka, ►Dla moli książkowych, F
KEN FOLLETT TRÓJKA Trzeba zdawać sobie sprawę, że jedyną trudnością w wyprodukowaniu bom-by atomowej jest przygotowanie zapasów materiału rozszczepialnego o odpowied-niej czystości. Sam projekt konstrukcji bomby jest rzeczą stosunkowo prostą... ...
Keja na wiosłach, KOMENDY
Karolcia Z-Z (Maj 2009)Odejście od kei na wiosłachWyznaczamy stanowiska manewrowe: załogantów do cum i do wioseł.K-„Przygotować cumę dziobową i cumę rufową do oddania”O-„Jest przygotować cumę dziobową/rufową do oddania”M-„Cuma ...
Keith Ansell Pearson - Nihilism Now!; Monsters of Energy (2000), New World Order (NWO - Novus Ordo Seclorum)
Nihilism Now!Monsters of EnergyEdited byKeith Ansell Pearson and Diane MorganNihilism Now! Also by Keith Ansell Pearson GERMINAL LIFE: The Difference and Repetition of Deleuze Also by Diane Morgan KANT TROUBLE: The Obscurities of the Enlightened Nihilism ...
KeyList, Gry, Counter Strike 1.6, Czity
____ __ __ __ __ __/\ _`\ /\ \ /\ \ __/\ \/\ \/\ \\ \ \L\ \ \ \ \ \ \/\ \ \ \ \ \_\ \\ \ ,__/\ \ \ __\ \ \ \ \ \ \ \ _ \\ \ \/ \ \ \L\ \\ \ \_/ \_\ \ \ \ \ \\ \_\ \ \____/ \ `\___x___/\ \_\ \_\\/_/ \/___/ '\/__//__/ \/_/\/_/The PlastiKe's ...
Kellner - Marsizm kulturowy, inne
Kultura Popularna 5 (15)/2006WPROWADZENIEnym przeglàdem historii studiów kulturowych i ich zwiàzków z marksizmem. Artyku∏ ten for-suje dwie wa˝ne tezy: po pierwsze, ˝e studia kulturowe nierozerwalnie zwiàzane sà z marksizmem;po drugie natomiast, i˝ ...
Kentucky Fried Chicken Recipes, Mega Cookbook and Recipes Collection
Before you cook the chicken it has to be marinated.The original way that the Colonel used to produce hischicken was to marinate it. The following Marinaterecipe is still used today at KFC for the Crispy Stripswhich are marinated daily in 40 to 80 lbs at a time,however the ...
Kelley Armstrong - 03 Dime Store Magic, WSZYSTKO
DIME STORE MAGICWomen of Otherworld Book 3KELLEY ARMSTRONGPrologueTODD ADJUSTED HIS LEATHER POWER SEAT AND SMILED. Now, this was the good life. Driving along theCalifornia coast, road stretching empty before him, cruise control set at fifty, climate control at 68° F, ...
Kenyon Sherrilyn - Ciężki tydzień nocnego poszukiwacza, Kenyon, Kenyon Sherrilyn(2)
Sherrilyn Kenyon Ciężki tydzień nocnego poszukiwacza Z antologii „Moje nadprzyrodzone wesele” – Czyżnie jest świetne? Rafael Santiago nie był religijnym człowiekiem, ale kiedy czytał krótkie opowiadanie Jeffa Brinksa, które ten opublikował w ...
Kena, Religia-Filozofia, Upaniszady
kÉnopinWd( a;Py;yNtu mm;©;in v;Kp[;,í=u" ≈o]mqo blimiN{y;i, c sv;Ri, sv|STvinr;kr,' meåStu td;Tmin inrte y ¨pinWTsu /m;RSte miy sNtu te miy sNtu— x;iNt" x;iNt" x;iNt" kÉneiWt;' v;cimm;' vdiNt c=u" ≈o]' k ¨ devo yuniˇ_ 1 wit yuˇ_" c=uWí=uritmuCy /Ir;" ...
Kenez - A History of the Soviet Union, History and archaeology
A History of the Soviet Union from the Beginning to the EndSecond EditionPeter Kenez’s A History of the Soviet Union from the Beginning to the End examinesnot only political change but also social and cultural developments. The book identi-fies the social tensions and ...
KerryThornley - Zenarchia, Dokumenty(1)
Kerry W. ThornLey ZENARCHIA w przekładzie Dariusza Misiuny Spis treści 1. Twarz Nienarodzonego 9 2. Narodziny Zenarchii 19 3.Syn Zenarchii 37 4. Gry Zen, Kontrgry Zenarchii 45 5.Rewolucja Jin 53 6.Nie-Polityka 69 7.Troska o Zenarchię 87 Kiedy tradycja zen stawiała w ...