Katalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, Grafika, design itp, Informacja wizualna

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Katalog Systemue ty aual em stas a ywww.um.warszawa.plSpis treściRozdział 1. Elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. WarszawyWstęp.........................................................................................................................................................................1.01Herb. Budowa i pole ochronne....................................................................................................................................1.02Herb Wielki m.st. Warszawy........................................................................................................................................1.03Identyfikator herbowy ze stopką:Budowa...............................................................................................................................................................1.04Układy typograficzne dla Organów Miasta oraz Dzielnic.........................................................................................1.05Układy typograficzne stosowane w Urzędach Dzielnic............................................................................................1.06Układy typograficzne dla Biur Urzędu oraz Biura Promocji Miasta.............................................................................1.07Pole ochronne......................................................................................................................................................1.08Dopuszczalne kolory tła........................................................................................................................................1.09Identyfikator herbowy m.st. Warszawy:Budowa................................................................................................................................................................1.10Patronat Honorowy Prezydenta m.st. Warszawy.....................................................................................................1.11Wielkości minimalne.............................................................................................................................................1.12Propozycjałączeniaznaków jednostek i instytucji Miasta z identyfikatorem herbowym............................................1.13Tarcza herbowa i herb. Formy niedozwolone................................................................................................................1.14Znak promocyjny:Wstęp..................................................................................................................................................................1.15Pole ochronne......................................................................................................................................................1.16Opis znaku...........................................................................................................................................................1.17Przykłady dopisków do hasła promującego............................................................................................................1.18Znak promocyjny dla Dzielnic................................................................................................................................1.19Wersje językowe...................................................................................................................................................1.20Skalowanie znaku.................................................................................................................................................1.21Kolorystyka znaku.................................................................................................................................................1.22Alternatywne wersje kolorystyczne........................................................................................................................1.23Wersje kolorystyczne uzupełniające.......................................................................................................................1.24Wersja tłoczona....................................................................................................................................................1.25Czcionka promocyjna............................................................................................................................................1.26System komunikowania adresów stron internetowych............................................................................................1.27Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (m.in. ulotek) m.st. Warszawy...........................................1.28Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (m.in. ulotek) m.st. Warszawy. Formaty wąskie pionowe....1.29Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (m.in. ulotek) m.st. Warszawy.Formaty wąskie poziome i kwadratowe.................................................................................................................1.30Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych jednostek i instytucji m.st. Warszawy (m.in. ulotek)............1.31Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych podmiotówniebędących jednostkami i instytucjami m.st. Warszawy.........................................................................................1.32Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej.............1.33Sygnowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych. Przykłady.........................................................................1.34Typografia...................................................................................................................................................................1.35Typografia multimediów..............................................................................................................................................1.36Formy niedozwolone...........................................................................................................................................1.37-1.40Rozdział 2. Druki urzędowe m.st. WarszawyBilety wizytowe...........................................................................................................................................................2.01Blankiet korespondencyjny Prezydenta w wersji podstawowej......................................................................................2.02Blankiet korespondencyjny Prezydenta w wersji ozdobnej.............................................................................................2.03Blankiet korespondencyjny Burmistrza Dzielnicy............................................................................................................2.04Blankiet korespondencyjny Wydziału dla Dzielnicy........................................................................................................2.05Blankiet korespondencyjny Biura Promocji Miasta.........................................................................................................2.06Koperty.......................................................................................................................................................................2.07Teczka – przód............................................................................................................................................................2.08Teczka – tył.................................................................................................................................................................2.09Teczka Biura Promocji Miasta – przód..........................................................................................................................2.10Teczka Biura Promocji Miasta – tył...............................................................................................................................2.11Identyfikator pracownika.............................................................................................................................................2.12Tabliczki przydrzwiowe................................................................................................................................................2.13Ogłoszenie prasowe....................................................................................................................................................2.14Ogłoszenie prasowe – przykłady..................................................................................................................................2.15Katalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. WarszawySpis treściRozdział 3. Przykłady aplikacji, przedmiotów promocyjnych i materiałów biurowych m.st. WarszawySzablon plakatu / ogłoszenia prasowego pionowego ze znakiem promocyjnym.....................................................3.01-3.02Szablon plakatu / ogłoszenia prasowego poziomego ze znakiem promocyjnym.....................................................3.03-3.04Przykład reklamy pionowej ze zdjęciem czarno-białym i znakiem promocyjnym położonym na górze szablonu................3.05Przykład reklamy pionowej ze zdjęciem kolorowym i znakiem promocyjnym położonym na dole szablonu......................3.06Przykład reklamy pionowej wąskiej ze zdjęciem kolorowym..........................................................................................3.07Przykład reklamy poziomej ze zdjęciem kolorowym i znakiem promocyjnym położonym na górze szablonu.....................3.08Przykład reklamy poziomej ze zdjęciem i znakiem promocyjnym położonym na dole szablonu........................................3.09Przykład plakatu / ogłoszenia typograficzno-graficznego...............................................................................................3.10Przykład plakatu typograficznego.................................................................................................................................3.11Przykład reklamy / ogłoszenia w języku polskim, gdy znak zajmuje całą lewą część formatu...........................................3.12Przykład reklamy / ogłoszenia w języku angielskim, gdy znak zajmuje całą lewą część formatu.......................................3.13Przykłady materiałów promocyjno-informacyjnych:Okładka informatora.............................................................................................................................................3.14Okładka raportu lub programu i pierwsza strona....................................................................................................3.15Szablon dokumentów – okładka w wersji uproszczonej.........................................................................................3.16Szablon dokumentów – pierwsza strona w wersji uproszczonej.............................................................................3.17Szablon dokumentów – kolejne strony..................................................................................................................3.18Eleganckie zaproszenie, koperta, papier, bilet wizytowy.........................................................................................3.19Zaproszenie w formacie DL...................................................................................................................................3.20Koperta promocyjna DL.........................................................................................................................................3.21Kartkiświąteczne..........................................................................................................................................3.22-3.24Teczka..........................................................................................................................................................3.25-3.26Dyplom promocyjny..............................................................................................................................................3.27Dyplom klasyczny.................................................................................................................................................3.28Dyplom klasyczny – przykład................................................................................................................................3.29Identyfikacja w multimediach:Korespondencja elektroniczna...............................................................................................................................3.30Prezentacja PowerPoint.................................................................................................................................3.31-3.32Spot TV i Internet – plansza końcowa..................................................................................................................... 3.33Infografika............................................................................................................................................................3.34Blankiet komunikatu prasowego...........................................................................................................................3.35Przykłady zaprojektowanych przedmiotów promocyjnych:Opakowanie i naklejka na płytę CD/DVD...............................................................................................................3.36Długopis i pióro....................................................................................................................................................3.37Kredki..................................................................................................................................................................3.38Kubki ifiliżanki.....................................................................................................................................................3.39Opakowanie na dwiefiliżanki...............................................................................................................................3.40Parasole...............................................................................................................................................................3.41Breloczki i wizytownik...........................................................................................................................................3.42Pamięci USB.........................................................................................................................................................3.43Zapałki.................................................................................................................................................................3.44Balonik, znaczki do wpinania, magnesy.................................................................................................................3.45Spinacz na zdjęcia................................................................................................................................................3.46Zegarek................................................................................................................................................................3.47Podkładka pod mysz.............................................................................................................................................3.48Torby reklamowe..........................................................................................................................................3.49-3.50T-shirty.................................................................................................................................................................3.51T-shirt dziecięcy i czapki z daszkiem........................................................................................................................3.52Krótki fartuch........................................................................................................................................................3.53Smycz..................................................................................................................................................................3.54Tuba na przedmioty promocyjne............................................................................................................................3.55Papier pakowy ...................................................................................................................................................... 3.56Rozdział 4. Przykłady blankietów korespondencyjnych i wizytówek m.st. WarszawyKatalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. WarszawyELEMENTY SYSTEMUIDENTYFIKACJI WIZUALNEJM.ST. WARSZAWYElementy Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. WarszawyWstępI. Podstawowe elementy systemu identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy:1. Herb (więcej na str. 1.02).2. Herb Wielki m.st. Warszawy (str. 1.03).3. Identyfikator herbowy (str. 1.10-1.13, w tym wzór patronatuhonorowego (str. 1.11) iłączeniasymboli (str. 1.13)).4. Identyfikator herbowy ze stopką (str. 1.04-1.09).5. Flaga m.st.Warszawy6. Znak promocyjny (str. 1.15-1.27, w tym znak promocyjny dlaDzielnic (str. 1.19) i znak z dopiskiem (str. 1.18)).II. W działaniach promocyjnych używamy tylko elementów systemuidentyfikacji wizualnej wymienionych w punktach I.3, I.6, (identy-fikator herbowy, znak promocyjny):1. Znak promocyjny służy do sygnowania wszystkich materiałówpromocyjnych (zasady patrz str. 1.28-1.34).2. Identyfikator herbowy może być wykorzystany do sygnowaniamateriałów promocyjnych w określonych przypadkach (str. 1.10).Herb1.01III. W działaniach promocyjnych należy prawidłowo opisywać rolęMiasta w projekcie:1. Organizatorem (partnerem, mecenasem, wpołfinansującym) ni-gdy nie jest Urząd (miasta, dzielnicy), a zawsze Miasto (Dzielnica).2. Miasto (Dzielnica) nigdy nie występuje w roli sponsora.3. Niedopuszczalny jest zapis „Projekt zrealizowany na zleceniem.st. Warszawy”. Preferowane określenie to „Projektfinansowa-ny” lub „Projekt współfinansowany”.4. Zamiast określeń „Wspieramy rozwój rodzicielstwa zastępcze-go” lub „Partner strony internetowej” należy użyć preferowa-nych określeń: „Partner projektu” lub „Partner”.5. Niedopuszczalne jest bezpośredniełączenieopisów rolim.st. Warszawy z podstawowymi elementami SIW (patrzstr. 1.39 rys. 23 i 25).6. Barwami m.st. Warszawy są koloryżółtyi czerwony nafladze,ułożone w dwa pasy poziome, równej szerokości, górnyżółty,dolny czerwony.Herb Wielki m.st. WarszawyWARSZAWAIdentyfikator herbowyIdentyfikator herbowy ze stopkąMIASTOFlaga m.st. WarszawyZnak promocyjnyKatalog Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • klobuckfatima.xlx.pl